Tak :) Mogą to Państwo sprawdzić osobiście spotykając się ze mną.
Podpisujemy umowę na dwanaście godzin z możliwością przedłużenia. Każda nadgodzina jest dodatkowo płatna (patrz Cennik)
Czas występu zaczynam liczyć od momentu wejścia na salę Pary Młodej lub pierwszych Gości weselnych.
Transport jest w obrębie Śląska jest gratis.
W sytuacji w której impreza obywała się ponad 150 km od Katowic dopłata do transportu jest ustalana indywidualnie.
Na imprezę przyjeżdżam sama. Zajmuję się całością spraw wiązanych z logistyką sprzętu. Sama również montuje instalację nagłośnieniową i oświetleniową. W tej dziedzinie jestem absolutnie samowystarczalna ;-)
Zwykle nie rezerwuję terminów. Wyjątek stanowi sytuacja w której podpisywana jest umowa droga mailowo-pocztowo. Rezerwuję termin przez cały czas potrzebny do formalnej sprzedaży terminu tzn. podpisania umowy oraz wpłaty zaliczki.
Podpisujemy umowę o dzieło.
Sprzedaż terminu następuję w momencie podpisania umowy oraz wpłaty zaliczki. Nie wpłacenie zaliczki po określonym terminie powoduje rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Wynajęcie dodatkowego wokalisty wiąże się dla Państwa z dodatkowym kosztem oraz koniecznością podpisana osobnej umowy na obsługę wokalną. Wymagana jest również wpłata zaliczki w wysokości 300 zł.
Wokalista zostaje z nami przez całe wesele. W tej opcji piosenek śpiewanych na żywo jest co najmniej cztery w jednej rundzie tanecznej.
Dekoracja światłem na bazie technologi LED daje możliwość wytworzenia miłej atmosfery poprzez aranżację świetlną polegającą na podświetlaniu ścian, okien, parkietu, stołu Pary Młodej, gzymsów, kolumn, filarów lub innych atrakcyjnych elementów architektonicznych sali balowej.
Dekoracja światłem dodaje sali atrakcyjności, dodaje kolorów i blasku, co w późniejszym czasie szczególnie widać na zdjęciach z imprezy.
Dekoracja światłem jest usługą dodatkowo płatną.
Oczywiście. Do sporządzenia umowy potrzebuje następujących danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji jeżeli jest inny niż w dowodzie, pesel, nr dowodu osobistego oraz najlepiej dwa numery telefonów oraz adresy e-mail. Do umowy potrzebuję również datę oraz nazwę i miejsce restauracji w której odbędzie się impreza. Przygotowaną umowę wysyłam Państwu drogą elektroniczną do sprawdzenia. Jeżeli wszystko się zgadza podpisują ją Państwo i odsyłają w formie skanu lub zdjęcia. Otrzymaną umowę drukuję, podpisuję i wysyłam listem poleconym.
Przesyłają Państwo zaliczkę na wskazany w umowie rachunek bankowy.
Przy sporządzaniu umowy pobieram zaliczkę w wysokości 500 zł. bez względu na to czy jest to wesele jednodniowe czy dwudniowe.
Wpłata zaliczki jest wymagana, ponieważ jest to forma zabezpieczenia zarówno dla Państwa jak i dla mnie. Po podpisaniu umowy oraz wpłaty zaliczki termin jest niedostępny dla innych zainteresowanych par.
Oczywiście, pod warunkiem, że jest on w moim repertuarze. Jeżeli ma to być jakiś inny utwór, przygotowanie zależy od kilku czynników najważniejsze to dostępność aranżu oraz stopień trudności.
Mogę przygotować dla Państwa miks utworów. Wymagane jest wcześniejsze podesłanie listy piosenek, kolejność w której mają lecieć oraz dokładne określenie czasu w którym jedna piosenka ma przechodzić jedna w drugą. Przygotowany miks wysyłam Wam drogą mailową.